A jelen általános szerződési feltételek (“ÁSZF”) a www.rulied.hu weboldalon a Casa d’Oro Bt. által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, a Casa d’Oro Bt. (továbbiakban Eladó) és a vásárlók (továbbiakban: Vevő) közötti jogviszony részleteit határozzák meg. A www.rulied.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.

ADATOK:

Cégnév: Casa d’Oro Bt.
Székhely: 2164 Váchartyán, Nefelejcs utca 11.
Cégjegyzékszám:
Adószám: 20718637-1-13
Képviselő neve: Rubinek Attila, Rubinek-Litvai Edina
Telefon: +36 20 311 5388, +36 20 913 9768
Email cím:

Bemutatóterem és webshop átvevőhely: Kriszta Fejes szalon 1114 Budapest, Szabolcska Mihály utca 3. (bejelentkezés szükséges!)
Ügyfélszolgálat: +36 20 913 9768

VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL

Termékismertető

A Casa d’Oro Bt. nemesfém és bizsu divatékszer gyártással és forgalmazással foglalkozik. Ehhez a tevékenységhez a tulajdonosok rendelkeznek megfelelő szakmai végzettséggel és engedélyekkel. Webáruházunkban a készletről megvásárolható és előrendelhető termékeket is találhatunk. Egyedi elképzeléseket is megvalósítunk, ehhez kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot a „Kapcsolat” oldalon található elérhetőségek egyikén.

Vásárlás menete, megrendelés

Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba.

A megfelelő termékek kiválasztását követően, amennyiben nem kíván további terméket a kosárba tenni, válassza a kosár tartalmának véglegesítését. Ezt követően szükséges kitöltetni a megrendelést. A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között, a Vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ÁSZF szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltsék ki. A “Pénztár” oldalon a megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének/módosításának a lehetőségét. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a megrendelésüket a véglegesítést megelőzően.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az Eladó által értékesített termékek, egyedi, magas színvonalon, de kézzel gyártott termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből több is készül, úgy nincs garantálva, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással, kicsi, nem feltűnő eltérés lehet két, azonos tervek alapján készített termék között. Emiatt, a webshopban szereplő fotón látható termék kismértékben, nem lényeges módon eltérhet a megrendelés teljesítése során az Ön részére megküldésre kerülő terméktől. Kérjük, hogy megrendelését ennek figyelembevételével küldje meg a részünkre. A kismértékű eltérések nem jelentik az Eladó nem szerződésszerű teljesítését, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet. Nem állítható méretű termékek esetén (pl: gyűrű) fontos tudni, hogy a gyűrű méreteket meghatározó különböző gyűrűbőség-mérő rudakon szereplő méretek pontossága eltérhet egymástól. Amennyiben a választott termék mérete nem megfelelő, akkor 14 napon belül kicseréljük a terméket. Ez minden általunk gyártott és forgalmazott termékre igaz. Amennyiben a választott termék alapanyaghiány miatt nem cserélhető/pótolható, akkor a termék ára 100 %-ban levásárolható, vagy az ára visszakérhető, ha az eredetileg rendelt termék kifogástalan, eredeti állapotban kerül vissza az Eladóhoz.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Az Eladó a termékek értékesítésére vonatkozó ajánlatához addig van kötve, amíg egy adott termék fellelhető a webshopban, a weboldalon elérhető. A termékek fotóit a vonatkozó megrendelések kézhezvételét követően levesszük a honlapról. A honlapon meg nem található termékre megrendelést nem lehet leadni, kivéve az egyedi ékszerek rendelését.

A megrendelés beérkezését 48 órán belül email-ben visszaigazoljuk a megrendelésben feltüntetett email címre küldött elektronikus levélben. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A visszaigazolás kizárólag a megrendelés beérkezését és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az Eladó emailben tájékoztatja a vevőt a teljesítésről, azaz a termékek fuvarozónak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ÁSZF szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről, a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb emailben értesítjük.

Amennyiben a Vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért az Eladó nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben az Eladó a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül emailben értesíti az érintett Vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy erre a következő feltételek teljesülése esetén van lehetőség: (i) korábbi Barion fizetés és banki átutalás esetén, ha a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét, (ii) korábbi utánvétes fizetés kérése esetén, ha a Vevő a válaszlevéllel egyidejűleg utánvétes fizetés helyett megfizeti a vételárat és a kétszeri kézbesítés díját (1x utánvétes szállítási díj + 1x utalásos szállítási díj) Barion fizetéssel, vagy banki átutalással. A vásárolt terméket a fenti összegeknek (a második kézbesítés díja, vagy a vételár és a kétszeri kézbesítés díja) a webshopban való fizetéstől számított 5 munkanapon belül adjuk át a fuvarozónak.
Amennyiben (i) az Eladó felszólítására a Vevő 5 munkanapon belül nem reagál, vagy (ii) nem kéri az ismételt kézbesítést, vagy (iii) nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldjük a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben az Eladó nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a Vevő felé.

A megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a www.rulied.hu webcímen. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

A jelen ÁSZF alapján megkötött szerződések nyelve a magyar.

A megrendeléseket a teljesítést, azaz a megrendelt termékek fuvarozónak történő adását követő 30 napig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A 30 nap elteltével a megrendeléseket és a bennük rögzített személyes adatokat töröljük a nyilvántartásunkból. Erre nézve lásd még az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakat.

Egyedi ajánlatok

A www.rulied.hu weboldalon lehetőség van hírlevélre feliratkozni. A Casa d Oro Bt. a hírlevélre feliratkozottaknak havonta legalább egyszer, de adott esetben többször is, hírlevelet küld. A Casa d’Oro Bt. saját döntése szerinti, változó időközönként különböző kedvezményekre, egyedi ajánlatokra irányuló kupont küld a feliratkozottaknak megküldött hírlevélben.

Az egyedi ajánlat feltételeiről és felhasználhatóságáról a kiküldött hírlevélben adunk tájékoztatást.

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A Casa d’Oro Bt. 2019-ben alanyi adómentes, ezért a megvásárolt termékek mentesek az ÁFA fizetés alól. Amennyiben az Eladó nettó árbevétele meghaladja a mentesség összegét, onnantól kezdve a termékeket az ÁFA összegével fogjuk megterhelni. Ebben az esetben a feltüntetett árak bruttó árak lesznek, melyek tartalmazni fogják az ÁFÁ-t. A termékek ÁFA tartalma minden esetben feltüntetésre kerül a kiállított számlán.

A termékek árán kívül szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a szállítási költséget. A Casa d Oro Bt. jelenleg nem rendelkezik egyetlen fuvarozó vállalkozással sem, ezért a szállítási szolgáltatást a Magyar Posta Zrt-n keresztül teljesíti, és igazodik az aktuális díjszabásához. A postára adást követően a Magyar Posta Zrt. a saját üzletszabályzata szerinti határidőn belül szállítja ki a küldeményt, ezért az Eladó felelősséget nem vállal. Személyes átvétel esetén a Vevő mentesül a csomagolási és postaköltség megfizetése alól.

Mindezek alapján a jelen ÁSZF hatálybalépésének napján a szállítási díjak a következők:

Bankkártyás és Barion fizetés esetén postán maradó csomagonként:

  • 0-19.999 Ft – 1.600 Ft
  • 20.000 Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Utánvétes fizetés esetén csomagonként:

  • 0-19.999 Ft – 1.600 Ft
  • 20.000 Ft összértéket meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

A megrendelt termékek árát bankkártyával, Barion rendszeren keresztül elektronikusan, illetve utánvéttel lehet kifizetni. A fizetés módját a “Pénztár” oldal “Fizetési mód” menüpontja alatt kell kiválasztani.

Amennyiben bankkártyás vagy Barion, fizetést választott a vevő a megrendelésben és a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem kerül kifizetésre (az Eladó bankszámláján jóváírásra), úgy az Eladó szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát az Eladó a termékekkel együtt küldi meg a vevő részére.

Szállítási feltételek

A megrendelést követően, bankkártyával vagy Barion-nal történik a fizetés, akkor a megrendelt termék(ek) árának vevő általi kifizetését és az Eladó részére történő jóváírását követő 5 munkanapon belül átadjuk a megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt-nek. Ha a megrendelésben a vevő az utánvétes fizetést választotta, akkor a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül kerülnek a termékek a fuvarozónak átadásra. A megrendelt termékeket a termékre vonatkozó tanúsítvánnyal és használati, illetve kezelési útmutatóval együtt a termékek sértetlenségét megőrző csomagolásban, párnás borítékba téve – adjuk át a Magyar Posta Zrt-nek.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérjen igazolást, de legalább kérje meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát , amelyeket kérjük őrizzen meg. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.

Elállás joga

A jelen ÁSZF alapján a www.rulied.hu weboldalon keresztül megrendelt termékek megvásárlásától a vevő tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A tizennégy napos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A vevőnek kell tudnia igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Ebből a célból kérjük, vegye figyelembe a szállítási feltételeknél írtakat.

A vevő írásban, emailben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ÁSZF “Cégadatok” fejezetében rögzített email címre kell megküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, a megrendelés kódszámát, a termék eredettanúsítványában szereplő kódszámot, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontját. Ezek hiányában, vagy ha egyéb okból az Eladó nem tudja beazonosítani, hogy az elállási nyilatkozat mely megrendelésre/vevőre/termékre vonatkozik és határidőben benyújtásra került-e, úgy az elállási nyilatkozatot nem tudja elfogadni.

Elállás esetén a vevő köteles a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban (legalább olyan csomagolásba, amelyben az ő részére kézbesítve lett) az tanúsítvánnyal együtt, ajánlott küldeményként visszaküldeni az Eladó részére a kérdéses termékeket. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Elállás esetén a vevő a termékkel együtt a vonatkozó számlát is köteles az Eladó részére visszaküldeni.

Az elektronikusan megküldött elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül a Casa d’Oro Bt a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. A Casa d’Oro Bt jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét.

A vevő nem gyakorolhatja az elállási jogot egyedi termékek megrendelése esetén (lásd alább).

Egyedi termékek megrendelése

Lehetőség van arra, hogy emailben megküldött, esetleg telefonon egyeztetett szempontok (színek, forma) alapján egyedi kérésre készítsünk ékszert a Vevő részére. Ennek költségét minden esetben egyedi ajánlatban küldjük el. A Vevő által elküldött tervek alapján készülő árajánlat készítésnek nincs költsége. Amennyiben tervezésre, vagy modell készítést is igényel a Vevő, akkor első körben a szükséges előmunkálatok költségére adunk ajánlatot. Amennyiben az elfogadásra kerül, akkor adunk ajánlatot a konkrét termékre. Ha ajánlat alapján a termék megrendelésre kerül, akkor a tervezés költségét beszámítjuk a termék árába. A modellezés ára nem beszámítható.

Egyedi kérésre több példányban gyártott ékszer:

Amennyiben a Vevő az előzetes egyeztetés során ezt kifejezetten, írásban meg nem tiltja, úgy az általa kívánt szempontok alapján megtervezett ékszerből több példány készül, amelyet az elkészültét követően megjelentetünk az webshopban a többi ékszerhez hasonló módon. Az ékszer elkészültéről és a webshopban való megjelenéséről emailben értesítjük az igénylőt. Ezt követően az igénylő az általános eljárás szerint vásárolhatja meg az egyedi ékszert a webshopból.

Kizárólagos egyedi ékszer:

Amennyiben a vevő az előzetes egyeztetés során ezt kifejezetten, írásban igényli, az Eladó vállalja, hogy az egyeztetett módon megtervezett ékszerből egyetlen darabot készít és a megrendelést követő legalább 1 évig nem készít további darabokat a kérdéses ékszerből. Ebben az esetben az ékszer elkészítését követően szintén felkerül a webshopba, azonban “Lefoglalva” jelzéssel lesz ellátva. Az ékszer elkészültéről és a webshopban való megjelenéséről emailben értesítjük az igénylőt. Ezt követően az igénylő az általános eljárás szerint vásárolhatja meg az egyedi ékszert a webshopból. Az 1 éves határidőt a megrendelés az Eladó általi visszaigazolásától kell számítani. Ebben az esetben is a tervek az Eladó szellemi tulajdonát képezik.

Amennyiben a vevő hozzájárul, hogy az egyedi megrendelésű ékszerből további példányok is készüljenek és azok a webshopban értékesítésre kerüljenek, úgy az általános elállási jog illeti meg a vevőt ezen egyedi ékszer tekintetében is. Ezzel ellentétben, ha a vevő kizárólagos egyedi ékszer gyártását rendeli (amely esetében nem járul hozzá, hogy 1 éven belül további példányok készüljenek), úgy a vevőt nem illeti meg az elállási jog, tekintve, hogy a kérdéses ékszer kizárólag az ő részére értékesíthető.

Szavatosság

Amennyiben a webshopban megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt, és ez a hiba a vásárlást követően derül ki, úgy az eladó köteles a vevő szavatossági igényét teljesíteni.

Az Eladó csak akkor köteles a szavatossági igényt teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Ha a hiba a termék vásárlását követő 6 hónapon belül jelentkezik, akkor vélelmezni kell, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt, kivéve, ha az Eladó az ellenkezőjét bizonyítani tudja. Amennyiben a hiba a vásárlást követő 6 hónapon túl jelentkezik, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a vásárláskor is fennállt. Az Eladó csak ebben az esetben köteles a szavatossági igényt teljesíteni. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján – http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

Ezüst (Ag) ékszereink a legtöbb esetben valamilyen felületkezeléssel látunk el (pl: antikolás, aranyozás), melyek nem változtatják meg az anyag szerkezetét, csak felületi réteget képeznek, ezért viselési szokásoktól függően a bevonat halványulhat, lekophat. Minden nemesfém termék esetében az újra felületkezelés az első alkalommal díjmentes, a továbbiakban darabonként 1.000-10.000 Ft költséggel kerül javításra a termék méretétől, a felületkezelés típusától függően. Az Eladó köteles a javítási költség összegéről előre tájékoztatni a Vevőt. A javítás ténye a termék eredeti tanúsítványára kerül feljegyzésre. Amennyiben a Vevő nem tudja átadni az eladónak az eredeti tanúsítványt, akkor az eladó nem köteles a díjmentes újra felületkezelésre. Szakadás, rongálódás, alkatrész kopás esetén a javítás költsége minden esetben a Vevőt terheli.

A hibás termék kijavítása céljából kérjük, hogy küldjék meg részünkre a hibás terméket, továbbá a termék eredetének igazolása céljából a termék tanúsítványát, illetve a vásárlásra vonatkozóan kiállított számla másolatát is. Amennyiben az itt felsorolt dokumentumokat a vevő nem tudja bemutatni, és a kijavításra visszaküldött termékről egyébként nem egyértelmű, hogy az az Eladó által készített termék, úgy az Eladó nem köteles a szavatossági igényt teljesíteni.

Amennyiben a kijavításra megküldött termékkel együtt a vevő megküldte ugyan a hivatkozott dokumentumokat, ám ezzel együtt a termékkel kapcsolatban kétség merül fel, hogy az valóban az Eladó által gyártott termék-e, úgy az eladó jogosult a rendelkezésére álló adatok (ideértve, de nem kizárólag a webshop archív adatait) alapján igazolni, hogy a kérdéses terméket nem ő gyártotta és így a szavatossági igény érvényesítését visszautasítani.

Amennyiben a megküldött termékre vonatkozóan az Eladó nem tartozik szavatossággal a fent leírtak alapján, úgy erről a Vevőt tájékoztatja és a terméket a vevő költségére utánvéttel postázza vissza a vevőnek. Egyebekben, a jogos szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás és a postázás költségeit is) az Eladót terhelik.

Panaszügyintézés helye, módja

Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

– levélben: 2164 Váchartyán, Nefelejcs utca 11.

– emailben:

– telefonon: +36 20 913 9768 – munkanapon 9-17 óra között,

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:

– megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;

– jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);

– elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);

– a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

– az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
az ezüstékszer értékesítési tevékenységet a Magyar Kereskedelmi és Ellenőrzési Hivatal ellenőrzi (bővebb információt a www.mkeh.gov.hu weboldalon talál);

Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége. Bővebb információt a www.nfh.hu weboldalon talál.

A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 2019. február 1-től hatályos.